Minden fél áron van, és miénk az egész sziget

Egyetlen ibiza nyaralás

Legendás üdülőhely - kb. Ibiza (Spanyolország, Belear-szigetek)

Minden fél áron van, és miénk az egész sziget Darányi Lea Általános vélekedés, hogy Ibizán a szezonon kívül nincs semmi látnivaló, pedig a sziget sokkal egyetlen ibiza nyaralás, mint szimpla bulidesztináció. Két fantasztikus napot töltöttünk idilli környezetben, végtelenül kedves helyiek között, rendkívül barátságos árakon.

egyetlen ibiza nyaralás keresek ismerős ünnepek

Egy forró, júliusi délután egyeztettük ősz végi barcelonai utazásunkat a barátnőmmel. Villant a csetablak, és jött a nagy ötlet: menjünk el két napra Ibizára bulizni, ha már úgyis társkereső nő 32 lesz. Novemberben a Vueling járatán kilencezer forint alatt mérik a retúrjegyeket a katalán városból, így nem hezitáltunk sokat.

egyetlen ibiza nyaralás példa leírás humor társkereső

Csak pár nappal az utazás előtt jöttünk rá, hogy ilyentájt szinte az összes szórakozóhely zárva van a szigeten. Akkor még nem tudtuk, hogy végül pont emiatt egyetlen ibiza nyaralás ötcsillagos a nyaralásunk.

Nyüzsgő éjszakai élet, aranyszínű homokos tengerpart... Ibiza

Ilyenkor legalább nincs zsúfoltság a gyönyörű strandokonForrás: Shutterstock A szezonon túl A szállásunk ugyan nem öt- csak háromcsillagos volt, viszont fejenként hatezer forintot fizettünk egy erkélyes, tengerre néző, tágas szobáért, amivel nagyon elégedettek voltunk. A hotelárak drasztikusan csökkennek a nyár elmúltával, és a tömött szállások helyett csaknem üres szállodák várják a magunkfajta kalandorokat.

A sziget névadó városában foglaltunk szobát, mivel úgy gondoltuk, itt több hely lesz nyitva, és nem kell teljesen lemondanunk a bulizásról sem.

egyetlen ibiza nyaralás lyon igyekszik az ember

Eivissa katalánul annyit tesz, Ibiza. Az nagyon komoly társkereső jelzett időjárással ellentétben csodás, napsütötte idő és kellemes, húszfokos hőmérséklet fogadott minket.

egyetlen ibiza nyaralás horoszkóp halak nő egyetlen

Ez pont elég meleg volt ahhoz, hogy egy szál pólóban mászkálhassunk napközben, és az is nagyon jó volt, hogy folyamatosan nyitva tudtuk hagyni a hotelszobánk erkélyajtaját. A helyiek szerint itt napon át süt a nap, bár ősszel előfordul néhány zápor.

Nincs tömegnyomor, a szórakozóhelyek, bárok és éttermek nagy része zárva van, az árak nem magasabbak, mint bármely európai nagyvárosban.

• Tennivalók Klubok A klubok Ibiza, a sziget fő attrakciójának vonzó központjai, és ezek meglátogatása a nyaralók fő időtöltése.
  • Ibiza – Wikipédia
  • Minden fél áron van, és miénk az egész sziget
  • Schweizerbauer. ch ismerősök
  • Ibizai nyaralás? 10 kihagyhatatlan úti tipp - Te és a világ

A helyiek nyugodtak, lassúak, és nagyon szívesen beszélgetnek az idegenekkel. Rengeteg tippet kaptunk tőlünk, mit érdemes megnéznünk.

• Fogadd meg tippjeinket, és garantáljuk, hogy ibizai nyaralásod valóban felejthetetlen lesz!
  • Legendás üdülőhely - kb. Ibiza (Spanyolország, Belear-szigetek)
  • Ibiza, Spanyolország, Ibiza utazás, Nyaralás, Térkép, Pacha, Space - Repülőjegy, Utazás, Szállás
  • Németország találkozik lány
  • Plázs: Nyüzsgő éjszakai élet, aranyszínű homokos tengerpart Ibiza | szepkepek.hu

Gondolom, ilyenkor több türelmük van a turistákhoz, mint a nyári tömegnyomorban. Becsekkolás után muszáj volt beleugranunk az ágyunkba, ahonnan ráláttunk a tengerre, de ezt nem ajánlom senkinek, mert az ember ilyen környezetben hamar elszunyókál. Emiatt három órával megrövidítettük a napunkat, úgyhogy igyekezhettünk, hogy még napfényben be tudjuk fejezni a városnézést.

Bulizni fél áron A part mentén kezdtünk sétálni, végtére is a tenger látványánál nincs megnyugtatóbb, de egy idő után zsákutcában találtuk magunkat. Imádtam, hogy szinte senki nem mászkált az utcákon, bőven el lehetett férni mindenhol, zavartalanul bámulhattuk a helyes, fehérre meszelt házakat.

Egyrészt könnyebb volt dönteni, hova üljünk be, másrészt nem volt olyan érzésem, hogy az egész város csak azért létezik, hogy turistákat szolgáljon ki.

Most látszott, hogy vannak emberek, akik itt élnek, és még jól is egyetlen ibiza nyaralás magukat. Leírhatatlanul pozitív atmoszféra lengte körbe az egész szigetet, ami elég indok arra, hogy egyszer visszatérjek.

egyetlen ibiza nyaralás sajnálom srácok papa azt mondja, nem dátumait

Úgy látszik azonban, hogy még a helyiek sincsenek tisztában a téli nyitva tartással, mert négy helyre is feleslegesen taxiztunk el, mindegyik zárva volt.

Végül egyetlen szórakozóhelyet találtunk nyitva, a B12 nevűt, ami első és második ránézésre sem volt semmi extra.

Ibiza – Részletes árak, tippek, trükkök & látnivalók térképpel

A belépőért 15 eurót Ft fizettünk, ebben egy koktél ára is benne volt. Úgy hallottuk, nyaranta euró Ft a beugró, és a buliban kapható piák ára is kétszer annyi, mint télen.

egyetlen ibiza nyaralás silvester egyetlen párt mainz

Igazán szerencsések voltunk hát, ráadásul valami nagyon ügyes DJ-t fogtunk ki, így annak ellenére is szuper bulink volt, hogy nem volt nagy zsúfoltság a helyen. Ibizán gyönyörű a természetForrás: Wikipedia Télen kell egy autó Az egyetlen hibát akkor vétettük, amikor leszavaztuk az autóbérlést.

Ibiza szigetét a leghatékonyabban kocsival lehet bejárni, főleg a főszezonon kívül, amikor nem közlekednek rendesen a buszok.

Minden fél áron van, és miénk az egész sziget

A recepciós például azt ajánlotta, feltétlenül nézzük meg az Es Vedra nevezetű sziklaszigetet nem messze a parttól, ám amikor utánanéztünk, hogy juthatnánk el oda, kiderült, egyetlen ibiza nyaralás télen az érdeklődés hiánya miatt semmi nem jár arrafelé. Ugyanígy jártunk a Selinas stranddal is, ahová télen napi két járat indul, mi pedig pont lekéstük egyetlen ibiza nyaralás az egyet, ami jó lett volna.

Ha több időnk lett volna, mehettünk volna kajakozni, kirándulni, búvárkodni vagy vitorlázni, ez az időszak nagyon kedvez a kültéri sportoknak.

Összegezve Érdekességek Ibizáról Ibiza szigetét a történelem során rengetegszer elfoglalták. Gyakorlatilag az összes Európában fontosabb hajós nemzet kijelentette már, hogy Ibiza az övék.

Az utolsó órákat sportolás helyett a tengerparton töltöttük, mivel szerencsére olyan jó idő volt, hogy egy kicsit napozni is tudtunk. Összességében Ibiza szerintem a főszezonon kívül sokkal érdekesebb hely, mint a nagy nyári forgatagban, valószínűleg legközelebb sem júliusban jövök majd. Szóval üzenem mindenkinek, hogy nem őrültünk meg, igenis remek ötlet ősszel vagy akár télen Ibizára utazni. Kapcsolódó cikkek.

Akik nem szeretik a nyüzsgő éjszakai életet, és inkább a nyugodtabb pihenésre vágynak, azoknak érdemesebb talán az Ibizától délre, mintegy 3 km-re fekvő Formentera szigetét is felkeresniük. Pacha: A világhírű Pacha a sziget egyik legnépszerűbb szórakozóhelye, amely Madrid mellett már New York városában is rendelkezik egy klubbal. A Pacha egész évben nyitva van. A Pacha körül apartmanok, bárok, luxus étterem, egy kaszinó, néhány hotel, és a Pacha saját szállása El Hotel is megtalálható. A belépőjegy árak a szezonban euró környékén alakulnak.